s cast)
تعداد بازديد: 778

 

Snap-Secure-+-Mobile-Antivirus

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

موبایل ها و تبلت ها آنقدر با زندگی ما گره خورده اند که بسیاری از کارهای روزمره خود نظیر انجام کارهای بانکی ، ارتباطات مختلف ، گرفتن عکس های شخصی و … را با آنها انجام می دهیم . حال اگر این اطلاعات برایمان اهمیت داشته باشد حفاظت از آنها امری ضروری می نماید . Snap Secure + Mobile Antivirus نام نرم افزاری است بسیار مفید و البته ضروری برای هر دستگاه تحت اندروید که با ایمن نگاه داشتن اطلاعات می تواند آسودگی خاطر را برایتان به ارمغان آورد .
این اپلیکیشن دارای بخش های مختلفی است که هر یک می تواند به نوعی ضامن کننده امنیت شما باشد . از این بین می توان به گرفتن بک آپ از اطلاعات شما و ذخیره سازی آنها در فضای ابری با بهره گیری از رمزگذاری ۲۴ بیتی داده ها به منظور حفظ امنیت یبشتر ، ذخیره سازی اطلاعات خانوادگی شما با قابلیت دسترسی از اکانت های مختلف تعیین شده ، محافظت در برابر پیام های مخرب دریافتی ، به روز رسانی های مستمر برای آگاهی از ویروس های جدید و یافتن گوشی سرقت رفته یا گم شده شما از طریق GPS اشاره نمود .

 

 

 

hajm حجم : ۲٫۹۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(252)

Snap Secure + Mobile Antivirus 2 Snap Secure + Mobile Antivirus 3 Snap Secure + Mobile Antivirus 4 Snap Secure + Mobile Antivirus 5 Snap Secure + Mobile Antivirus 6

Snap Secure + Mobile Antivirus v7.763.5 out of 5 based on 4 ratings


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:34 | نویسنده : Ali |
.4/5 (5 votes cast)
تعداد بازديد: 2,643

 

1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

هم اکنون ۱٫۲ میلیون برنامه اندروید وجود دارد و میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان از آنها استفاده می کنند از این رو می طلبد کاربران برای جلوگیری از حملات هکر ها از نرم افزار های امنیتی هوشمند و قدرت مندی استفاده نمایند به همین دلیل ما برنامه Armor for Android™ Security  که یک ویروس کش قوی است را به شما معرفی می نماییم . این برنامه با اسکن تمامی نرم افزار های موجود در تلفن همراه شما ،این قابلیت را دارد که تروجان ها را تشخیص دهد و هکر های از پیامک ها و تماس های شما دور سازد .

 

hajm حجم : ۱٫۳۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(377)

Armor for Android™ Security 3 Armor for Android™ Security 5 Armor for Android™ Security 4 Armor for Android™ Security 2 Armor for Android™ Security

Armor for Android™ Security v1.0.303.4 out of 5 based on 5 ratings


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:34 | نویسنده : Ali |
/5 (16 votes cast)
تعداد بازديد: 4,749

 

 Snap-Secure-+-Mobile-Antivirus

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به امنیت اطلاعات خود و خانواده تان اهمیت داده و می خواهید که آنها را در برابر تمامی خطرهایی که تهدیدشان می کند ایمن سازید می بایست نرم افزار امنیتی قدرتمندی نظیر Snap Secure + Mobile Antivirus  را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید .این اپلیکیشن با دارا بودن ویژگی های مختلف و البته استفاده از تکنولوژی های روز می تواند به شما در رسیدن به این هدف یاری رساند .
از جمله این امکانات فضای ابری ۱۰ گیگاباتی می باشد که شما را قادر می سازد اطلاعات مهم خود را با ذخیره در آنجا و همگام سازی های مرتب در برابر حملات ایمن سازید .
اگر می ترسید گوشی خود را گم نموده و یا کسی آن را از شما به سرقت برد دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با استفاده از نرم افزار پیش رو امکان ردگیری از طریق GPS بر روی نقشه های گوگل مپ فراهم شده و می توانید به سادگی مکان حضور اسمارت فون تان را بیابید .
اگر قصد نقل مکان از یک گوشی به گوشی دیگر و یا حتی از سیستم عامل های دیگر به اندروید را دارید باز هم این برنامه می تواند در انتقال ایمن اطلاعات به شما یاری رساند .
مسدود سازی پیام ها و تماس های ناخواسته دریافتی و قفل کردن گوشی هنگام استفاده از سیم کارتی غیر از سیم کارت  شما از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشند .

 

 

 

hajm حجم : ۳٫۲۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(132)

Snap Secure + Mobile Antivirus3 Snap Secure + Mobile Antivirus4

Snap Secure + Mobile Antivirus v8.033.6 out of 5 based on 16 ratings


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:33 | نویسنده : Ali |
/5 (21 votes cast)
تعداد بازديد: 5,468

 

 Dr

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Dr.Web Anti-virus Life license ابزاری است بسیار کاربردی که می تواند نقش محافظت از دستگاه اندروید شما را در برابر ویروس ها ، اسپم ها و سایت های خطرناک بر عهده بگیرد . افزون بر این امکان بهره گیری از فیلترهای هوشمند پیامکی و تماس های صوتی موجود در این اپلیکیشن شما را قادر خواهد ساخت تا از دست مزاحمین تان در امان بمانید . این نرم افزار هیچ گونه تغییری بر روی سطح عملکرد سیستم عامل شما نخواهد گذاشت و با باتری دستگاه تان نیز بسیار دوست خواهد بود .

 

hajm حجم : ۳٫۲۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(56)

Dr.Web Anti-virus Life license3 Dr.Web Anti-virus Life license4 Dr.Web Anti-virus Life license2

Dr.Web Anti-virus Life license v8.00.04.1 out of 5 based on 21 ratings


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:32 | نویسنده : Ali |
4/5 (9 votes cast)
تعداد بازديد: 5,296

 

Hornet-AntiVirus-Free

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Hornet AntiVirus ابزاری است که می تواند اندروید شما را در برابر خطرات ویروس ها ، تروجان ها ، کی لاگر ها و نیز کدهای USSD/MMI خطرناک ایمن بدارد . این اپلیکیشن با بهره گیری از موتور IN-ACTIVATOR می تواند پاکسازی کامل بدافزار ها را برایتان تضمین کند . یکی از مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن که باعث افزایش کارایی آن گردیده است امکان مونیتور کردن لحظه ای اپلیکیشن های درحال اجراست . بدین ترتیب هر برنامه ای که رفتارهای مشکوک از خود به نمایش در آورد ، این آنتی ویروس به سرعت واکنش نشان داده و کارهای لازم را انجام می دهد .

 

 

 

hajm حجم : ۳۳۲ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(110)

Hornet AntiVirus Free2 Hornet AntiVirus Free3 Hornet AntiVirus Free4

Hornet AntiVirus v2.2.13.22.5A4.4 out of 5 based on 9 ratings


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:31 | نویسنده : Ali |
صفحه قبل 1 صفحه بعد